op pad

1 juli 2022 - Emmen, Nederland

In de camper werkt de navigatie via carplay op de telefoon. Dus Ada via google maps de streefcamping in Wuster Nordseeküste ingevoerd, via het snoer koppelen aan de autonavigatie en rijden maar.
Het is wel even kilometers vreten via de snelweg en helaas rijden we bij de knoopunt grijsoord even de file in. Maar ja, wat wil je op vrijdagmiddag 16.00 uur.
Gelukkig is het bij de afrit naar de A50 voorbij en rijden we gestaag door richting het noorden. De route gaat via Apeldoorn, Zwolle, Meppel, Hoogeveen naar Emmen. Onderweg nog even het idee om bij Anne in Jubbega te gaan eten, maar we krijgen geen gehoor als we hem bellen, dus rijden we door. Na 2 uur rijden zijn we eigenlijk wel aan koffie toe en zoeken een restaurant langs de snelweg en belanden bij van der Valk Hotel Emmen aan. Als we daar binnen lopen bedenken we dat we eigenlijk honger hebben en dat het wel handig is als we wat eten. Dus zitten we zomaar ineens aan een heerlijke DIS. Pappa een schnitzel, Ada gevulde kipfiletrolletjes en voor mij een heerlijke vegetarische curry met naanbrood. Smullen en een goede start van de vakantie.

De keuze is reuze

Een goed begin van de vakantiebordje groentencurry met naanbrood

1. Wim Appelman:
    3 juli 2022